Semiha_ Kızlar 39+0 olarak isteğe bağlı sezeryan oldum sabah dünyaya geldi kızım rabbim isteyen herkese nasip eylesin bu yolda eylemesin sizi evlatlarınıza sağsalim kavuşun inşallah ve korkmayın 🙂🙂
momiesbabies Semiha_ gözünüz aydın 😍 bende pazartesi olacağım , ilk doğumum çok heyecanlı hemde korkuluyum🥲
ipekgumen Semiha_ gözünüz aydın hayırlı olsun bebeğiniz sipinal mi oldunuz bende isteğe bağlı sezeryan istiyorum diğer iki doğumumu normal yaptım biraz korkuyorum açıkcası 🥰
Semiha_ momiesbabies korkulacak hiç bişey yok korkma çok Şükür iyiyiz ağrı kısmı ise adet ağrısı gibi bi ağrı oluyor 🙂 en fazla yarım saatte bitiyor bütün işlem 🙂
Semiha_ kedilianneee Şükür korktuğum gibi olmadı canım herşey güzel geçti pamuk kızım yanımda 🤭 ağrım var biraz ama oda normal geçer elbet 🙂🙏
kedilianneee Semiha_ çok sevindim canım sağlıkla büyüsün. 🌸🥰 Dikişi estetik dikiş mi yaptı yapıştırma mı yoksa normal dikiş mi Mehmet hoca