VeraRi19 aras19191919 Henüz erken olabilir yorumlamak için bilmiyorum ama genel olarak duyduğum şey kız gebeliğinde kesenin yuvarlak,erkek gebeliğinde fasulye şeklinde olduğu.Buda pek yuvarlağa benzemiyor fasulyeye benzettim😃
aras19191919 VeraRi19 teşekkür ederim ☺️ Bazıları anlıyor ya keseye göre o yüzden merak ediyor insan😀