Mocha1 Hosgeldinbebek siz onamı gidiyosunuz ben aslında fatoş deniz yiğittürke gidiyorum ama ilk defa gittim memnun kalmadım değil ama hemen karar vermesemmi diyorum
yeliz007 Mocha1 Evet canım ilk gebeliğimde gidiyorsun hiç yüzüne bile bakmıyor kalp atışını duymaya diye gittik hemen yüzümüze karşı bebeğin kalp atışı yok kürtaj olacaksın cumartesiye kendini hazırla dedi ne moral verdi ne bir şey
Hosgeldinbebek Mocha1 gebelik öncesinde gittim, onunla devam etmiyorum çünkü riskli gebelik benim ve hastaneyi begenmedim kadın doğum katı en altta basık beklerken ayakta kalmak vs can sıkıcı
Mocha1 Hosgeldinbebek Anladım evet labirent gibi bi hastane bende ilk gittiğimde çok şaşırdım.ne gibi bir risk var gebeliğinizde acaba
Hosgeldinbebek Mocha1 3 kere düşük yaşadım daha önce. 4.kez hamileyim Şükür şuan devam eden bi gebeliğim var :) oksapar ecoprin vs baya bi ilaç kullanıyorum daha kapsamlı bi yerde takip edilmem gerekli
Mocha1 yeliz007 ya bide doruğun ultrasonunu beğenmedim ben.medicanada renkli şekilde veriyomu ultrason görüntüsünü