Benim bugün yada yarın kontrol günümdü. Yarın giderim diye düşünüyordum. Bugün akıntım olunca geç kalırım korkusuyla bugün gideyim dedim. Yumurtlama falan olur diye. Saat 3bucukta doktor bulamadım, çıkmışlardı 🤦🏻♀️ yarına kadar yumurtlama olursa çatlatma iğnesi için geç mi kalmış olurum?
Süreci bilmiyorum. İlk defa deniyoruz klomenle yumurta takibini. Tecrubeliler yazarsa sevinirim.