Busra_y evet bende de o agri var bir iki aydır şuan 33. Haftadayim dün randevum vardı doktora söyledim akıntı yapar dedi aşırı akıntı var mantardan dolayı yinede ultrason dan rahim ağzına baktı uzunluğu kalınlığı normal bu bizim icin dogum ağrısı olup olmadığını anlamamız icin yeterli dedi. Akintinin azalması icin ilac verdi