bebegim42_ ben varım benim bayağı bir geç döllenme son adet tarihim 5 Ekim hamile olduğumu 27 Kasım gibi öğrendim ondan öncesinde yoktu çok geç yumurtlamisim daha henüz doktora gidip keseyi görmedim haftaya salı randevum var inşallah sağlıklıdır ama 1 hafta HCG artış takibi yapıldı sağlıklı artış gözlemlendi inşallah herşey gönlünüzce olur banada dua edin sağlıkla keseyi ve kalp atışını görelim ❤️