Neslibt72 Sevdayilmaz benimde 2,3 gecikmişti ama gebe değildim . Filmde çok hafif leke gelmişti belki onun etkisi belki ilaçların etkisi
Sevdayilmaz 0818 bugun 3. Gunum canim haftasonu da olmazsam pazartesi test yapcam umudum yok ama nasip😊
Sevdayilmaz Sibelnecdet masallah darisi bizlere 🌸🤲sıkıntı varmiydi peki tuplerde falan tikaniklik yapisiklik
Sibelnecdet Amin canim isteyen herkeze.hicbi sıkıntım yoktu allaha şükür tüpler açıktı eşim sperm düşüktü bnimde yumurta rezervem düşüktü doktorlar direk tüp bebek diyorlardi hamama gittim adet bitiminde o ay hamile kaldım şükür. tafsiye ederim