mervebsrnn Kızlar bugun hastaneye gittm 35+2 haftalk gebeyim ama doktorum bebeğin başı 38 haftalık görünüyor dedi bana açıklamadı da ne demek olduğunu aynı durumla karşılaşan varmı ne yapmam gerekiyor ne demek acaba ??? Lütfen bilgisi olan yazabilir mi canım sıkıldı
iremss mervebsrnn bir sorun demek değil ayrıca ultrason doğru ölçüm olmuyor oldu ki doğru ölçüm diyelim doğum şeklini etkiliyor
Bccsn Kafası büyükmüs annesi işte, benim oğlumunda büyüktü 38haftada 9.70cmdi doktorum normal istiyorsam suni ile doğurtalım dedi kafası büyümeye devam ettiği için kendisi doğsa 10cm i geçecekti. Rahim ağzı en fazla 10cm açılıyor çünkü
Suzanne Bebelerimizin kafası büyük demek canım 😂 benimkisinde kafası büyük çıkıyor eşimin yeğenlerinin kafaları hep büyük derdim nasıl kafa yapısı böyle benimki de öyle olacak 😂