Beyazguvercin2 ben Ali İpek e gitmiştim, 21. haftamda. çok iyi bir doktor. iyi dediysem aşırı ciddi, sadece isine odaklı. kötü bisi varsa bile saniye tereddüt etmeden söyler. işinde profesyonel yani belli. bebeğin her şeyine baktı bakarken detaylı bilgi verdi, sesleri dinletti. ücreti 580 filandı sanırım