Zynp19 ben hep erkek hissettiğim için asla kız ismi düşünmemiştim, doktor kız deyince şok oldum. Kafamda hep Umut Deniz ismi olduğu için bana da kıza isim bulmak zor geldi, eşimin isteğiyle Ada olacak kızımızın adı, ben içime sinen hiçbir isim bulamadığım için eşim karar verdi 🤣