Kızlar merhaba iş yerime hamile olduğumu söylediğimden beri üzerimde bir baskı hissediyorum sizde öyle misiniz hamile olduğum için ayrıcalık yok onu geçtim normalde yaptığım işten bile emin olamıyorlar bebeğimi bu stresten nasıl uzak tutucam bilemiyorum 😥