Ezgi38 o haftada vücudun relaxin hormonu salgılamaya başlıyor doğumda sana yardımcı olucak bi hormonmuş. O sebeple bu dönem çok hissedebilirmişsin. Kasık ve bele vururmuş. Benim bi uygulama var orda okumuştum ben de yaşadım 🥰 hala ara ara yaşıyorum kuvvetli bel ağrısı