bebegimizibekliyoruz1 37+0 oldum dün gece saat başı bi ağrıyla uyandım belim ve kasığımda ağrı oldu regli sancısı gibiydi Sabah 9dan sonra hiç ağrım olmadı yalancı sancı bu mu
Tugba006 bebegimizibekliyoruz1 benimde aynısı oldu dediğinz gbi 35. Haftadayım. Doktora gittim oda rahim agzın açılmamış yalancı sancı dedi . Herşey normal dedi
bebegimizibekliyoruz1 Tugba006 benim 33 den beri bi parmak açıklık var ama doğum sancısı olsa hala devam eder diye düşündüm biraz da korkudan gidemedim hastaneye
bebegimizibekliyoruz1 Tgcmerve uyuyodum ki uykudan uyandırdı saat başı sabaha kadar uyuyamadım sabah 9 10 gibi geçmişti bu kadar uzun sürmesi korkuttu biraz da
Tugba006 bebegimizibekliyoruz1 valla bende korkudan hastaneye gidemedim bir gün boyunca sancı çektim evde. Sancı geçince gittim doktora 🤷🏻♀️Sıkıntı yok diyince rahatladım
Tugba006 bebegimizibekliyoruz1 çol sağolun en azndan sancılarımız şuanlık geçti ikimiznde allahm hayırlı doğum nasip etsin🙏🏻🥰