Mavi99 aynen ben de öyle 🥲 3 senelik evliliğimde 2 sene korunmayı bırakmıştık ve doktorum tanımlanamayan kısırlık teşhisi koymuştu bana. Çok kez negatif sonuç aldığım için artık test yapmayı bırakmıştım. Her yediğimi kusmaya başladığımda eşimin zoruyla test yapmıştım. Ben de 9uncu haftada öğrenmiştim. Hiç ihtimal vermiyordum 🤣