RumeysaNur34 Gonul_1 ben instagram da Lina.artss sayfasına yaptırdım canım tanesi 3 TL kampanyadaydı bir sorun isterseniz çok ilgili bir bayan ve çok güzel geldi hediyeliklerimiz 💞😇
Gokyuzum1 RumeysaNur34 nasıl memnun kaldınız mı sayfadan acaba bende buraya yaptırmayı düşünüyorum da 🙂
RumeysaNur34 Gokyuzum1 evet çok memnun kaldım canım sözünün eri gerçekten dediği tarihte kargoya verdi zaten hazırlık aşamasında yazıyor bilgilendiriyor ben çok memnun kaldım 🥰
Gokyuzum1 RumeysaNur34 çok iyi denk geldiniz açıkcası içim daha rahat şuan, gözüm kapalı yaptıracaktım yoksa 😂 çok teşekkürler 💕🌸
Deletedmom_33 Duygucanerk Ben makrome yaprak ve örgü anahtarlık yaptım 40 adet. 20 adette gökkuşağı magnet(sayıyı belki arttırım). Yeter diye düşünüyorum. Doğum tarihi belli olunca reklamcidan kağıt bastırıp paketleyecegim. Hastaneye götürür müyüm bilmiyorum 😅