Kızlar merhaba 38 haftalık gebeyim dün kontrolde doktor bebek kanala girmemiş dedi normalde bu haftalarda girmiş mi olması gerekiyor veya ne zaman giriyor bilgisi olan varmı ayrıca 36 haftalıkken gittiğimde nst de sancım çıkmıştı doktor doğumun başladığını söylemişti bebek kanala girmiş baskı yapıyor demişti ilaçla sancılarım durdurulmuştu dünde kanala girmemiş diyor kanala giren bebek geri mi çıkmış kanaldan hiçbirşey anlamadım 🙄 birde Bebek kanala girmezse ne oluyor sezeryanmı yapıyorlar ilk gebeliğim pek bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim 😊