Handenurrr Kızlar yakın zamanda ankara şehir hastanesinde dogum yapan var mı? Başınızdan neler geçti. Normal doğum için refakatçi almiyorlardi. Artık refakatçi alıyorlar mı?
alparslanannesii1661 Handenurrr 23 kasimda dogum yaptim gece acilden giris yaptim normal dogumdu 4 cm acikligim vardi refakatçim vardi son anda sezeryan oldum yine vardi refakatçim cok memnun kaldim odalar cok temizdi doktorlar herkes cok iyiydi
Mom54544 Handenurrr 2 ay 2 gün önce normal doğum yaptım ve refakatçi sancı odamda da serviste de yanımdaydı
alparslanannesii1661 Tugba006 stajyer gelip bilgilendirme yapiyor baska isleri yok evet odam tek kisilikti
Tugba006 alparslanannesii1661 sevindim buarada allah bağışlasın bebeğinizi allahm anaalı babalı büyütsün sağlıcakla🥰🙏🏻
Tugba006 Merhb hanımlar bişi sorcam 35 . Haftadayım yarın öğleden sonra randevum nst çekiliyo mu öğleden sonra
Sima7 Betulyucel06 necati hoca var ama sıra yada randevu bulursan şükret ayrıca hastanede bir tane adam akıllı uzman doktor yok hepsi asistan eğitim araştırma hastanesi gibi Allah göstermesin ama riskli gebeliği olanlar için berbat bi hastane
Mom54544 Deryaturan_06 33 34 haftaya kadar özele gittim daha sonra 2 3 kere de oraya gittim sonuncuda doğuma