Tumturkt Bugun cok sık idrara cikiyorum ama idrarım çok gibi gidiyorum çok az yapıyorum. Bebek daha da hareketli diğer günlere göre. Çok idrar var gibi olması doğum belirtisi olabilir mi acaba?
Minnakkkk Tumturkt sanmıyorum ama tabi herkeste belirtiler aynı olmayabiliyor iki dogum yaptım ikisinde de olmadı ya da zaten cok cıktıgım için farketmedim diyelim 🙈