Dudukr1 Merhabalar, 4 Kasım akşam 4 gibi beta hcg 77 ile öğrendim. 7 kasim sabahı yani 2-3 gün arası 233e çıkmıştı artışıni bilmiyorum ilk hamileliğim sizlerde nasıl olmuştu normal mi endiseleniyorum, inşallah herşey yolundadır 🙏
Handecik Normal bence ama 2 gunde bir verseniz daha doğru yorum yapılabilir 🌺 hayırlı olsun sağlıkla ilerlesin insallah gebeliğiniz☺️