Ilk etap da manual tercih ettim mochi markasını aldım sütüm gelir fazlasını saklamak istersem hemen elektrikli almak istiyorum…çünkü 2 gebeliğim ve sezeryan olmuştum 2 gün sütüm gelmedi manual bir pompa almıştım kanallar kapalıymış meğer şimdi direk aldım koydum çantaya