Deletedmom54555 Sezeryandan sonra sizin de ayaklarınız şişti mi ? Başka yerimde ödem yok bi tek ayaklarım şiş çok . Hastanede sorun olmadığını zamanla atacağımı söylediler ama 🙄
Ysmn311111 Deletedmom54555 evet baya şişmişti 10 güne falan anca eski haline dönmeye başladı ayağımı saklıyırdum artık utancımdan patlıyck gibi şişti😬
gzdeozss Deletedmom54555 evet şişiyor maalesef benim elim ayağım hep şişmişti bir de kendinizi sıcak tutmanız gerekiyor o da çok şişiriyor ve lohusalıkta insan çok terliyor çok ter atıyorsunuz o yüzden bol bol su için hem ödem için iyi olur hemde terlediğimiz için vücut su kaybediyor hemdeee boolll süt yapıyor 🤗🥰