Busrabaksii Dunyabebek Ben gerekli olduğunu düşünüyorum çok kişi memnun ve kusma problemi yaşamadığını söylüyor. Beşik içinde veya yatakta yanında yatırmak için de kullanmayı düşünüyorum ben. 3aya kadar götürür gibi. Daha sonraları alt değiştirme için bile olabilir
kizannesi_1004 Dunyabebek bence gerekli canım kafamız biraz daha rahat olur hele benim ilk bebeğim zaten
defneninannesi91 Dunyabebek kesinlikle çok gerekli,bebişlerim mideleri küçük doyduğunu anlamıyorlar çok kusuyorlar boğulma riskleri yüksek,reflü yatağı bunu eliyor en azından. Her şeyden kısın ama bu çok önemli
Yunusemreninannesi Dunyabebek bence alma durumun varsa al canim zaten çokta pahalı bisey değil şok bim gibi marketlerde geliyor ben soktan almıştım memnunlar kaldım begeim ilk 2 3 ay üstünde yatta hep
charlottececi Dunyabebek anne yani aldiysaniz ya da alirsaniz onlarda egim ayarlanabiliyor. Ya da bazi besiklerde. Ben reflu yatagi almaktansa salona egim ayarlanabilir ana kucağı alcam. Anne yanı yataginda da egim ayarlarim diye dusunuyorum 😁 2 taneler zaten hangi birine yetistircem bu esyalardan bilmiyorum cidden 😄
iremss Dunyabebek bence gerekli yani kafamız rahat oluyo yatırırken kusma vs durumu için 3 ay kullanmıştım kızımda
Gulcanalg Dunyabebek 5 yıl önce ilk bebeğimde kullandım çok memnun kaldım kusma sorunu yaşamadım. Şimdi 23 haftalık hamileyim bu hafta alışveriş yaptım tekrar aldım 279 TL ye sevi bebe den 🤗