Merhaba kızlar 6+6 hamileyim keseyi gördük gecen hafta pazartesi kalp atışı için gidicez keseyi gördükten sonraki gün kahverengi lekelenmem basladi 1 hafta sürdü doktora yazdım coraspirin progestan kullaniyodum coraspirini bırak dedi bıraktim 1 hafta sonra kesildi şimdi sarı lekelenmem geliyor azar azar boş gebelikten korkuyorum başına gelen var mı