Linalinaa canım 4800 diye biliyorum. Ama zamlanır diye tahmin ediyorum. Erken doğum riskim var her hafta Nst çekiliyor 100 TL gereksiz pahalı geliyor artık. Devlet hep istedim ama haftam geç olduğu için kabul etmediler çok uğraştım. Doğum başlasa devlete gitsem bakarlar mı acaba