Rumik inşallah canım🙏 Yok enfeksiyon vardı başta gyno lomexin diye bi fitil kullandım ama geçmedi sonrasında araştırdım serklajdan sonra sarı su gibi akıntı olabiliyomuş progestan kullanıyosan eğer o da su gibi akıntı yapıyo ben de kullandım bi ara ama sen yine de her ihtimale karşı doktoruna söyle en azından tahlil yapılır için rahat eder ben de çok korkuyorum bazen suyum mu geliyo acaba diye ama her gittiğimizde suyu gayet iyi diyo bebeğin🤷♀️