Asterujdndl ben 27 haftalık oldum bence en başından beri alınması gerekiyor bütçe sarsmamasi açısından. Geçen ay baktığım ateş ölçer 140 TL idi şuan 249 TL, nem ölçer 64ten çıkmış 96ya en basitinden. O zaman almış olsaydım şimdi burdaki fiyat farkı ile gider ıslak mendil bez alırdım 😔