Bugün kontrole gittim bebeğimi gördüm ve kalp atışını net bir şekilde duydum. 6+2yiz.
Fakat doktorum plasentada bebeğin beslendiği kordonun orada bir et parçası gibi bir şey olduğunu söyledi. Parçanın ne olduğu henüz belli değil. Polip olabilir dedi. 3 hafta sonra yeniden çağırdı kontrol etmek için iyi ya da kötü huylu mu diye.
Böyle bir durum ile karşılaşan var mı? Çok korkuyorum. Gittiğim iki doktorda beni moral olarak çökertti.
İstanbul avrupa yakasında önerebileceğiniz bayan kadın doğumcu var mı? Hastanede çalışıyor olması şart değil, özel poliklinikte olabilir…