Seymaben ben çayı şekersiz içiyrm ondan çikolata tatlı tüketiyorum sonra yatağa yatıyorum bi kaç dk geçiyor içimde döndüğünü hissedyrm sağ tarafıma yatyrm resmen anne sıkıştım soluna dön dermişçesine sıkıyor beni🤣🤣 erkek bebekler sağ tarafta duruyormuş hani doktora gittiğimde de hep sağ tarafta yakalanıyor eşimin elini karnıma koyuyorum hani oda belki mutlu olur diye bizi duyuyor sanki kımıldamayı kesiyor ilk gebelik lerde geç oynuyormuş çocuklar o yüzden pek takıntı etmiyorm sağlıklı olsunda