Senays canım serklaj olmadım ama doğuma 1 hafta kala gitmiştim ağdaya temiz olsun 40 ımdada rahat edeyim diye gebelikte ağdanın bir zararı yok ama senin durumunda nasıl orasını bilemiyorum dikiş içte olduğu için bence sorun olmaz ama doktorun yönlendirebilir belki sorabilirsin