Betulbayar32_ Kızlar doğumum başladı sabah 5 te nişanım geldi şuan sancı çekiyorum dualarınızı bekliyorum 😥❤️
SuY Betulbayar32_ ah kuzum bir an önce bebişinle sağlıklı mutlu şekilde kucaklaşırsınız inşallah ♥️😇 sende tüm gebelere dua et ♥️
Ruv123- Betulbayar32_ ya benim de sabah nişanım geldi sancım vardı adet olacakmışım gibi artmasını bekledim durdu sancılar 😂napsam bilemedim 39+1 deyim
Betulbayar32_ Ayyysss amin inşallah kardeşinn Allah razı olsun Allah’ım herkese nasip etsin inşallah 😍
Betulbayar32_ Annekuzusu_0 evet bekliyorum 4 cm açıklık var sancım var ama doğuma almıyorlar tam 7 cm olmasını bekliyorlar ama rahim daha fazlasına izin vermiyor 😥
Betulbayar32_ Ruv123- sıklıklarını takip bebeğim kaç dk bir geliyor kanamam suyun gelince durma koş bende 39+5 beklemekteyim sakin kal ama heycan yapma çünkü tansiyon fırlıyor 🤭
Annekuzusu_0 Betulbayar32_ daha sancımı çektiriyolar kıyamam ya bende çok korkuyom normal doğumdan🤦♀️
Betulbayar32_ Ruv123- anlamadım açılma daha fazla olmuyor diye sezeryan diyorlar ama bizimkiler izşn vermiyor sezeryana açılma olduğu için 😥
Ruv123- Betulbayar32_ valla sancı falan kaçtı kasılma çok bebek karnımda çok kasılıyor ama kanama veya su falan yok bakalım bekliyoruz
Ruv123- Betulbayar32_ o zaman başka bir sıkıntı vardır suyun geldi mi geldiği halde açılma olmuyorsa anlarım da sezeryana yani genelde suyu patlatıp açılmalı hızlandırıyorlar ona rağmen açılma olmazsa sezeryana alırlar
Betulbayar32_ Annekuzusu_0 canım çok acıyor dayanamıyorum ama kucağıma aldıktan sonra bu sancıları unutucam inşallah 😥