@Gulcandnrts sizin adınıza ve burda içmeye devam edenler adına o kadar üzüldüm ki. Bebeğe zararı pekmez yiyip C vitamini almakla geçmez çok üzgünüm ama. Normal bir insana bile zararı bu kadar fazlayken bir de içinde bir can taşıyan anneye ve bebeğe zararı… anne sigara içerken bebeğin ultrason fotoğrafları var, bebeğin ne kadar rahatsız olduğunu gösteren. Kendinizi düşünmüyorsanız bebeği düşünmeliydiniz. Değil içmek, yanımda içilmesine dahi izin vermiyorum. Ki ben de kullanan bir insandım. Hiçbir zaman geç değildir ama inşallah bırakabilirsiniz. Doğduktan sonra sizin teninizden o kokuyu soluyacak olma düşüncesi bile size bıraktırmak için yetmeli