nurgdk Kızlar 58 kilo ile hamile kaldım, 18. haftamdayım ve hiç kilo almadım. Bebeğimin gelişiminde bir sıkıntı yokmuş doktorun söylediğine göre de insan farklı hissediyor 🤲🏻. Benimle aynı durumda olanlar var mı? 😅😅🤦🏻♀️
kahvesever__ nurgdk valla ben sevin kilo almadım diye ama son zamanlarda alıyormuşsunuz doktorum bana öyle demişti ben de sizin gibi hiç almadım hatta verdim mide bulantılarım yüzünde 30 haftadan sonra çok güzel alırsın demişti bakalım
raziye2709 nurgdk Bende 57 ile hamile kaldim suan 37+5im 62 olmuşum ben de ilk 16 hafta hiç almadım merak etme bebek iyiyse sorun yoktur
nurgdk kahvesever__ Ya kilo almamak güzel aslında 😅 Normalde de çok kilo alan birisi değilim boydan dolayı sanırım ama insan tereddüt ediyor işte acaba ben mi anormalim diye ilk hamileliğim 😅😅
Hacercalik nurgdk Bende 20.haftamdayım 7 kilo verdim ve daha hiç almadım doktorum banada sorun olmadığını söyledi bebeğimin kilosuda haftasına göre iyi gidiyor😊
Dilandemirrr Kilo alamayanların sırrı ne acaba 50 ile hamile kaldım 19 hafta +5 kilo iştahım hep açıktı en başından beri bulantı yaşamadım. doktorum da hızlı gidiyorsun vs hiçbir şey demiyor normal karşılıyor zayıfsın diyor hâlâ🤦🏻♀️ ama bana göre çok fazla ilerki haftalarda daha çok alacağım için ne yapacağımı şaşırdım 🤷♀️
Nihal-7 nurgdk 23.haftaya kadar hiç kilo almadım hatta ilk başlarda haberim yokken diyetteydim kilo verdim 😂 24.hafta bir anda kilo gelmeye başladı hala da geliyor 🙈