Kubraunlu Arkadaşlar ikiz gebeliğim var detaylıya gireceğim yakında ama Turgay bey i önerdiler ikiz için 700 tl dedi . Osmangazi üniversitesi ne gitsem sıra almak sıkıntıymış sanırım başka şehirde oturuyorum sürekli gel git yapamıyorum çünkü ne yapacağımı şaşırdım başka önereceğiniz bişey var mı acaba gidip memnun kaldığınız doktor
ysmmnk Kubraunlu ben de cumartesi Kütahya’dan gidicem Turgay Bey’e. Çok iyi doktor dediler, bana da sekreteri 400 tl dedi ama tek bebek mi ikiz bebek mi diye sordu. Tek deyince 400 demiş olabilir. 700 çok fazla ama sen bilirsin yine de.
Sil12 Ben de özel hastaneye gittim ama sadece 55 tl ödedik ve okadar ilgili ve güzel bi hastaneydi ki
Esesli Kubraunlu iyiydi Ya Doktor gayet sevecen şakacıydı kötü birşey çıkmadı bütün organları görmek için uğraştı
Ozteber Hangi özel hastanede 55mis acaba🙄 ümit hastanesine gidiyorum orda 300 tl demişlerdi ben devlette yaptırdım ama baya once randevu almak gerekiyo bi doktora görünüyorsunuz o sevk ediyo 18dk durdum detaylıca gayet iyiydi bence sıkıntı çıksaydı ozelede yaptiricaktim ama şükür temiz çıktı bnm özele gerek kalmadi
Sil12 Şanlıurfada çok güzel bi hastane ve özel o yüzden orda yapicam doğumu 55 tl ye yapıldı çokta memnunuz devlet hastanesi değil. Şanlıurfada devlet hastanesine gidilmez bile bu kadar iğrenç
Sil12 Ozteber batıda öyle oluyo fiyatlar şanlıurfada 55 tl detaylı ultrason için ve özel hastane için ücreti çok az ama insanlara yine fazla geliyor 😂😂
Sil12 Etrafında ki hamilelere soruyorum detaylı ultrasona girdiniz mi 🙄 ne gerek var diyip geçiyolar yani batıda detaylı ultrason önemli çünkü burda yok denecek kadar az