Selamlar 6+4deyiz teyzeleri ama aşırı bulantı ve kusmam var. Bugün doktora gittiğimde 3 gün takviye yapılacağı söylendi ve prillam başlandı. Araştırırken bulantı bilekliği diye bişey gördüm kullanıp faydasını gören var mı ? Ve ya bulantı İçin bir önerisi olan var mı ? Cidden ayakta duracak halim kalmadı ve bu şekilde çalışmak zorundayım yardımlarınızı bekliyorum 🙏🏻