lunam Rabia9522 8.30 gibi yapıyorum, işe gideceğim için mecburen. Ama illa erken yapılacak diye bir kaide yok. Evde olsam şahsen erken yapmazdım.
Papatya-Kokusu Rabia9522 valla bugün 2 de yaptım anca bana sıra geldi geç uyandık oğlumu doyurdum derken saat olmus kaç 😀