Gul_111 21 Aralık doğum için tarihimiz belli oldu bizimle aynı olanlar var mı? Sanki gün geçmeyecek gibi oluyor ☺️
Kksll Gul_111 benimde 20 aralik 21 olsun çok istemiştim oysa ki 😂 1gun daha bekletemem dedi doktorum 🤗
ecemsmom Gul_111 bana sezaryen olursam o gün olabileceğimi söyledi ama görümcem de o tarihte doğdu siz olsanız napardınız 🤣
rgk Gul_111 haftaya cuma 40 oluyorum ben. o yüzden beklemek istemiyorum. perşembe ya da cuma doğurcam 😂
CNN-b 37 haftayız inşallah bize de 21 aralığa gün verir yaaa 😍 yani 21.12.21 nasıl güzel bi tarihtir 💜
Kksll Gul_111 ilk sezaryen olduğun için buda mecburi o tarihte 39 hafta olacagiz inşallah siz kaç hafta olacaksınız