elifbzdmr28 canım herkesin belirtileri farklıdır. Ben 3 haftalıkken öğrendim, zaten istiyorduk fakat bulantılarımdan şüphelenip test yapmıştım çünkü reglime daha 3 gün vardı. Bende bulantı ve aşırı uyku vardı onun dışında bir sıkıntı olmadı çok şükür. Keseyi bebeğimi 7. Haftada gördüm, 5 haftalıkken değerim 6460 olmasına rağmen keseyi vs görememiştim. Öyle bir durum olursa sıkıntı stres yapma geç döllenme olmuş olabilir. Şimdi 17+2 haftalık olduk ☺️💙