Bktbll Sedaaaa2 sehır hastanesınde dogum yaptım ozelden hiç bir farkı yoktu herseyiyle cok iyidi suda doğum da evet barmıs ama onun için uygunluk onemliymiş sanırım kagıt dagıtmıslardı
pijamaboregi Sedaaaa2 😂😂bende aynı tepkiyi verdim gebe eğitimine katıldım kasım ayında sorduk ebe ve kat hemşirelerine sadece suda sancı çekiyorsunuz dedi
Sedaaaa2 pijamaboregi 😂😂😂benıde teyzem arıyor suda dogum varmıs diye bende özele gidiyorum dedim varsa oraya gideyim 🤣🤣🤣anam onu bende evde yaparım ne var
pijamaboregi Sedaaaa2 aman allah korusun devletten uzak durun. Şehir hastanesini doğum konusunda övüyorlar ama hiç güvenmiyorum. 😂
Sedaaaa2 pijamaboregi ay yok ya ben cocugumu karıstırırlar dıye cok korkuyorum valla nie bilmiyrm ama bi haber izlemiştim etkısı gecmedi