Doğumuma 4 gun kaldı ve bende aşırı depresyon hali başladı kızlar sabahtan beri yataktan çıkasım yok kalkıp yemek yiyip yine yatağıma geliyorum onlarca iş beni bekliyor hiçbirine mecalim yok 😮💨 ne yersem yiyim ağzımda zehir gibi bi tat kalıyor of çok sıkıntılı hissediyorum 😢😢