yarenaygk34 _hamisanne valla canım elbette normal doğumu kolaylaştırmak için yürüyüş de yap ev işi de yap ama abartma benim oğlum 6 gün küvezde kaldı solunum sıkıntısından dolayı ciğerler 38 den önce tam gelişmiyor diye biliyorum ve inan doğumda da insanın güce ihtiyacı var benim nstlerde falan ne sancı çıkıyordu ne bişey birde. Suyum geldi inan öyle yorgun olduğum bi gündü ki insanın ıkınmaya bebeğini ittirmeye bile gücü olmaz ya öyle ayaklarımda derman yoktu o yüzden doğumda sa güce ihtiyacın olacak her şeyi dozunda yap beş bin adımı geçme evinin işini yap ama her şeyi bi güne sığdırma ben çevremdeki her hamileye diyorum vallahi bu şekilde
rgk _hamisanne ben de 38e kadar öyle dedim. 38dd doğurcam diye gezdim ortada ama 0😂 hiç deme o yüzden
btl-34 _hamisanne bende erkek bebek bekliyorum ve çevremden aynı şeyleri duyuyorum. 38+0 ım bu gün kontrolüm vardı nst de sancı çıkmadı ilk kez çatı muayenesi oldum açıklıkta yok acaba çevrenin dedikleri doğru mu diye düşünmeye başladım🙄
_hamisanne btl-34 bende sürekli duyuyorum işte ben daha nst ye girmedim 38.haftafa gel dedi ve ben çatı muanesinden çok korkuyorum hiç olmadım inşallah gerek de kalmaz 😖
btl-34 _hamisanne hiç korkulacak bişey değil inanın yani neler okuyoruz burda forumda çok abartılmış yada canı yananların acı eşiği düşük benim hiç canım acımadı zaten uzun bi muayene değil kendinizi korkutmayın😊 inşallah kendinizi şartlandırdığınız tarihte bebişiniz gelir ☺️
Kumru_ _hamisanne Doğru demişler valla. Oğlum 40+5 de doğdu. Şuan ikinci oğluma hamileyim 39+3üm hala ses seda yok 😄
Kumru_ _hamisanne Sjdjjj bence dee😂Neler yapıyorum şuan bir bilsen. Squat mi desen, hurma, ilişki, sıcak duş, yürüyüş. Ama gelesi yok beyefendinin 🤪🤪
kuzeymomsss _hamisanne tabiki herkesin farklıdır, rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım 🌸🤲🏻
Dmllale _hamisanne kız kardeşim 41 haftadaydı doktor gelemeye niyeti yok deyip sezeryana aldı. Benimde Rabbim nasip ederse oğlum olacak bakalım ne zaman gelicek😍😊
Banuyurdakal Kişiden kişiye değişiyor bence 34 haftamdayım nstde düzenli sancım çıktı benım oğlan erken gelmek istiyor 😂
_hamisanne Banuyurdakal bende 38 de yani haftaya giricem nst ye acaba sancı cikicak mi merak içindeyim 😁❤️