cinderella Kızlar kuaförde saçlarımı boyatacaktım sarıya oriel fln çok zararlı dediler bende 34 haftalık hamileyim boya alıp orielsiz evde kendim açık havada boyayım diyorum bi zararı olur mu ki saçlarınızı boyattınız mı
goncasln cinderella 7. Ayımdan itibaren dr izin verdi evde bir kere boyadım sarı saçlarımı mecburen koyulttum oriel yasak olduğu için 😌
dibuuu Bendee dun omre yaptirdim saclarimin uclarina sari yaptirdim cila yaparlarken biraz koktu ama maske taktim pek bisey olcagini zannetmiyorum hem dibime elletmedim hemde sonucta allah koruyordur insanalr insanlari korkutuyor 32 haftaligim
momtobe8 Valla kimyasal kafa derisi ince olduğundan hemen vucuda giriyormuş. Bişey olmayabilir ama olma ihtimali de var. Zaten son zamanlara gelmişsiniz 1 ay daha boyamazsanız birşey olmaz.