Eylulykdz 3 haftalıkken öğrendim 5haftaya kadar her hafta gittim. Doktorum 6.haftada çağırmıştı gitmemiştim çünkü hep aynı şeyler yapılıyordu, sonra 7.haftada gittim keseyi bebeğimi kalp atışını duydum. 11 haftalıkken çağırdı yani 1 ay sonra,memlekete gideceğimiz için 10 haftalıkken gitmiştim. Ondan sonra doktorumu değiştirdim 13 haftalıkken, cinsiyet için 16 haftalıkken gittim birdaha doktoruma 26 haftalıkken falan gideceğim sanırım şuan 17 haftalığım 😂