Niloya00 Kontrollere eşleri almıyorlar. Hiçbir devlet hastanesi almaz zaten. Eskiden kata alıyorlardı ama Corona nedeniyle çok birikme var diye almıyorlar artık. Çünkü insanlara laf anlatamıyorlar. Zaten çok geniş koridorları yok. Herkes yakınıyla koridorda beklese Corona halay çeker. Almamaları mantıklı.
İki seferde de bir haftadan fazla yattım hastanede. Hem o zaman hem kontrollerde memnun kaldım. Devlet hastaneleri içinde en iyisi orası bence. Hamilelik durumu olduğunda özele gitsem bile ara ara oraya da kontrollere giderim çünkü tüm doktorları tanıyorum artık.