Drya55 Merhaba kızlar bugün 18+0 olduk hareketlerini hala hissetmiyorum hisseden var mı nasıl gidiyor sizin hamilelik ?
kahvesever__ Drya55 korkmayın endişelenmeyin doktorum bana hissedersin dedi halde hissetmedik bence çok korktum pazartesi günü hissetim aynı solucan gibi böyle bu arada 18+6
Leyyaall Drya55 20+2 yim bende 18 de bir iki defa minicik pit pit seklinde hissetmistim bi daha tık yook haftaya detayli ultrasonum var icim icimi yiyor ama normal sanirim ilk gebeliklerde
Drya55 kahvesever__ ilk gebeliginiz mi sizinde 22. Haftaya detaylı ultrason var o zamana kadar goremicem hissetmeyince de tedirgin oluyorum ne stresli ya😊
Aslylmz Benimde ilk gebeliğim net hareketleri 19+3 te hissetmeye basladım o gün bugundür masallahı var merak etmeyin başlarlar yakında ☺️
aselkiz Drya55 bende 2 gün sonra 18 haftalık olcam ama 2. Gebeliğim o yüzden daha rahat hissediyorum geçen haftadandır korkmayın ilkinde bende geç hissetmiştim sonra gümbür gümbür tekmeler merak etmeyin😊
Haydi Drya55 ben 16 haftadan beri hissediyorum canım amq 2 hamileliğim bu ilkinde 20 de hissetmiştim korkma yani normaldir☺️