Leyla4336 öğrendiğim günden itibaren sabahları bir yemek kaşığı pekmez, her sabah 1 yumurta, kibrit kutusu kadar kaşar peynir. Ara öğünde muhakkak ceviz fındık, süt ve muz ya da elma.
Ama şunu diyim ilk 3 ay bebiş senden beslenmiyor. Senin varolan depolarını kullanıyor. 3. Aydan itibaren senden kordonuyla tat almaya başlıcak 🥰 Sen tamamen kendin için yiyor olucaksın depoların sonrali aylarda düşmesin diye. Kendini güçlü tutmak için.