Melistosum Arkadaşlar bebek bezi yenidoğan olarak aldım ama birde büyük almam gerekir mi nasıl yapalım yenidoğan çok mu alalım o küçük götünü yerim ya🌺
_Kalpatisi_ Melistosum bende de yenidoğan olarak var görümcemden kalmıştı kilo aralığınıda yazmışlar pakete 4-5 kg ya kadar kullanılabiliyomuş. Bence bi paket olarak nolur nolmaz gibisinden 1 numara büyük alınabilir eninde sonunda oda kullanılcak çünkü 😅
SelinYakgul Melistosum bende bugün arkadaşımla aynı şeyi konuştum. Sleepy natural almıştım ben 160 adet 🤦♀️ Keşke almasaydın erkek çocukta yeni doğan çok sızıntı yapıyor dedi. Onunda oğlunun yeni kırkı çıktı ben 4 numara kullanıyorum dedi 😭
Leylakkk Melistosum 1 paket 1 numara 1 paket 2 numara aldım şimdilik gelişimine göre bakicaz gerisine
Mrvsmt2502 Melistosum ben direk 2 numara sleeppy aldım 3 kg üzeri doğarsa 2 numara daha iyi oluyor. 1 ve 2 numara arasında çok fark yok
Zzs2091 Bedenleri bebeğin kilosuna göre değişiyor günde 7 bez civarı değiştirildiği için çok çabuk bitiyor siz yine bir beden büyüğünden de alın kilo durumuna göre kullanırsınız
Busexxx Ben sleepy aldım 210 tane ilk 1 ay onu kullandım son zamanlar iz yaptı sonra geçtim 2 numaraya
Melistosum SelinYakgul bende yeni doğan aldım sleppy kız olacak bebehm inşallah bkalm nasıl olacak yahu bu küçük gotlulerin gotlerine olmuyor bu bezler ya eskiden ne güzel yıka tak geç 😀
cgdm-trzi SelinYakgul kırklığı çıkmış bebeğe 4 numara mı kullanıyor büyük değil mi yaa. Ben 4 aylık oğluma 3 numarasını kullanıyorum
Lulikli SelinYakgul o ne yahu tosuncuk kilolu bebiş mi doğurmuş 😅 benim arkadaşımım bebeği 55 günlük falan 2 numara kullanıyor. 1 leri bitince 2ye geçti hiç de şikayeti olmadı açıkcası 😅 prima, sleepy, molfix her çeşit kullandı ilk aydan 🤣
SelinYakgul Melistosum bizimki erkek ben çok dertliyim , sızıntı yaparsa ne yaparım 160 tane bez Allahımmmmmm😂😂
SelinYakgul cgdm-trzi ben duyunca şok oldum zaten içimi hüzün kapladı 😂 😂 4 numaraya kadar her marka bez sızıntı yapmış 🤦♀️
cgdm-trzi SelinYakgul ben bi sıkıntı yaşamadım 1 numara 210 adet almıştım 1 ay kullandım seninde elinde kalmaz inşallah
Zzs2091 SelinYakgul uzun aralıklarla mi değiştirdi acaba bezi 2 yaşındaki kızım 5 numara bez kullanıyor
SelinYakgul Lulikli ay birde prematüre keşke tosuncuk olsa portakal kadar kafası var yerimmmm 🥰🥰 Allahım benim gözüm korkmaya başladı 😂😂
Lulikli Melistosum ben de 1 paket aldım canım 136 tane var 1 numara. Kalanı da direkt 2ye geçerim dedim bakalım 🤷🏼♀️😅
SelinYakgul Zzs2091 işte bunu maalesef ki bilmiyorum 🤷♀️ Düşününce mantıklı ama uzun aralıkla değişince bez isyan eder yani 😂
Lulikli SelinYakgul allah allah. Bi arkadaş yazmış ya muhtemelen çok bekletti sık değiştirmedi. Benim arkadaş her emzirmeden sonra hemen hemen değiştirdiği için hiç sıkıntı yaşamadı ya da en kötü 2 emzirmede 1 değiştiriyor bldiğim kadarıyla😀
SelinYakgul Lulikli belki de öyle oldu bilemiyorum ki 🤷♀️ En iyisi deneyimleyip görmek o zaman bakalım bizlerde sonuç ne olacak 😂
cahillesohbetikestim Melistosum elimde molfix 1 numara var çok küçük gibi olacak mı bilmiyorum ama büyük almaya da korkuyorum pişik yaparsa boşa gidecek diye 🤣