Tu_57 İki kızım var 3. Hamisi m 5 haftalik acaba kız olma ihtimali yüksektmi ve bnm ayakları m cok üşüyor sizdede oluyormu bel ağrısı da oluyor normal doğum ve bn ck korkuyorum
Busra2013 Tu_57 benim aysklsr sicskti usumedi idrarim cok sariydi yuzun sivilcr doldu cirkinlesti😂kizim olck aysk usuyunce erkek diolsr ama
Tu_57 Eddos00 bu gün kan testi sonucuna bakmaya gttm sağlık ocağında Dr dediki kese daha tam oluşmamış haftaya gt hastaneye dedi
Suzanne Normalde bu tarz şeylere inanmam ama kışın bile çorap giymezken hava iyi olduğunda bile ayaklarım üşüyor cinsiyet erkek