Merhaba hamiller bn birsey danışmak istiyorum 2 tane kızım var biri 4 yaşında biri 1 yaşında ve 3.hamileyim 5 haftalık bn bu bebeği istemiyorum aldırırım diyor m esim razı gelmiyor normal doğu artk korkuyorum korunuyorduk nasl oldu bilmiyorum ve esim anlayışsız bir insan her konuda sürekli en ufak tartışmada bağıran hakaret eden biri ne suç işlerse işlesin haksız olduğu halde haklıymış gibi davranıp üste çıkması bni anlamıyor ikinci bile ck sukur Rabbım e ama keşke olmasaydi