Suzanne Kızlar selam nasıl geçiyor hamilelik ben bugün detaylıdan geldim Allah’a şükür bebeğim iyiymiş sizler nasılsınız bebekler nasıl kilo aldınız mı ben 4,1 kilo aldım şuan 🥰
Nazlimom Suzanne burun kemik ölçünüz kaç acaba bende 21 de girdim şuan 22yim doktor nift testi yaptir dedi başka doktora sordum burun kemiğide 4ün altı riskli dedi moralim bozuldu hepsi bişey söylüyor test yaptircam galiba emin olmak icin
Loveis16 Suzanne İnşallah yarın gideceğim ben de detaylıya 👼 Çok şükür çok güzel geçiyor hamileliğim bebişimin hareketlerini gördükten sonra daha yoğun duygular yaşıyorum 🙂 1 kilo aldım sadece
pelince34 Suzanne 22+4 olduk biz. Ben 20. Haftada detaylıya girdim şükür bir sıkıntı çıkmadı ikimizdede 💙
Papatyaytt Suzanne bizde bugün 21+5 olduk canm karnımın aldinda ağrı gerilmeler vardı yavaş yavaş geçiyor gibi galiba karnım büyüdüğü den dolayı geriliyor ağrı yapıyor yavastanda hazırlıklara başlamak istiyorum siz başladınız mı bisiler alma ya 🥰
Suzanne Nazlimom onu sormadım ölçümde normal dedi ama verdiği kağıtta yazıyor mudur canım acaba bakıyım, ya bu arada burun küçüklüğü tek başına bir şey değil ki ense kalınlığı iyiyse hiç kendini yorma derim benim burnum aşırı küçüktür mesela doğduğumda da minicikmiş
Nazlimom Suzanne benimde eşiminde burnu kücük ama kendi doktorum biraz korkuttu nift testini yaptir diye özelde yapılıor fiyatıda 3550tl pazartesi başka doktora gidcegim belki ölçüsü farklı cıkar 🙏🏼
Suzanne pelince34 ben aren düşünüyordum canım eşim kayınpederimin ismini koymak istiyor kavga halindeyiz şuan 😂
pelince34 Suzanne aren ismini bende düşündüm. Ama vazgeçtim sonradan arlin hoşuma gitti ondanda vazgeçtim ılgar duydum ondan da vazgeçtim şimdi teyzem dağra dedi ona ılımlıyım ama ben bu kararsızlıkla ondan da vazgeçerim kesin en iyisi kura çekmek 😂
Suzanne Papatyaytt oo kuzu her şeyi aldım 😂 yani şöyle diyim bebek kıyafetleri ve odası tamam iyiki aldım çünkü aldığım dolaba Bile 400 tl zam geldi mama sandalyesi bebek arabası yeğenimin tertemiz onları kullanıcam bebek bakım ürünlerinde annem alacak canım
Balarisiii Papatyaytt bende 21+5 im adet sancısı gibi sancılarım oluyor ara ara sizde de oluyor mu aceba🌸
Papatyaytt Suzanne Neguzelll oh kafan rahattir şimdi benm de bebek arabası sadece tamam biraz hediye kıyafetler okadar daha doğru düzgün hicc bişeyini almadık Pekte bilemiyorum ne almalıyım mesela kıyafet olarak zıbın mesela yeni doğan nekadar olmalı filan kafam karmakarisik ya 🙄😅
Suzanne Papatyaytt valla her şeyden az az aldım ama benim yeğenimde nisan doğumlu hastane çıkışı hariç hepsini yazlık aldık öyle hava ısınıyor çünkü
elifinilki27 Suzanne Kısmetse benim oğluşumda nisanda doğacak ortaya karışık birşeyler almayı düşünüyorum 🤔
Suzanne elifinilki27 aynen insan kendini durduramıyor zaten keşke para su gibi aksa da her şeyi alsak 😂
Sunayaz Suzanne 21 haftalığım biraz sıkıntılı geyor rahim kısalığı var Rabbim yardım etsin sıkıntılı gebelik geçirenlere,