Buse27 Kızlar merhaba 15+3 olduk biz bugün çok şükür ama kalcam çok ağrıyor bir kaç gündür üstüne oturamiyorum doktorum normal diyor varmı yaşananlar
Nazlimom Buse27 benimde cok ağrıordu düz yatınca özellikle yan yatınca azda olsa geçiodu ağrısı şimdi 22 haftalıgım ağrı yok kalça ağrısı kendi kendine geçio bi süre sonra
Nisa1710 Buse27 benim de aşırı bi ağrı vardı böyle kulunç var gibi sanki şimdi 13. Haftaya girdim biraz aazaldı ama ayakta durunca çok fazla hemen beliriyor